Skrive en artikel, få trafik. Godt slags! Siden fødslen af skrive artikler, har vores industri fanget på fænomener for at øge dit website trafik ved at blive professionel i dit område. Det eneste problem med dette er, at for hver alvorlig professionel i ét felt, der er tusind andre forfattere, der springer på “band vogn”.

Denne artikel fænomen er såre alle brancher!

Fra bloggere, kolonne forfattere og e-bøger, skrive industri længslen efter flere store forfattere. Internet markedsføring samfund er særligt ondt for bedre indhold.

Med fødslen af SEO (søgemaskineoptimering), mennesker over hele verden søgning, browsing, og læse alt, hvad de kan på hvordan til at fremme deres forretning på internettet. På grund af denne efterspørgsel efter forskellige indhold levering af forfattere er stigende hverdags, men kvaliteten af artikler er faldende eksponentielt.

Alle skriver om præcis de samme ting! Min virksomhed modtager i gennemsnit 10-20 artikler pr time indsendt til os. Jeg ville have at sige, at kun 1 ud af ca. 100 artikler indsendt nogensinde er udgivet inden for vores hjemmeside. Disse tal er meget lav og med god grund.

Det handler om “stof”- eller mangel på samme!

Mange artikler vi gennemgå er intet mere end simpel “plapre” og de fleste af dem er meningsløse. Du kan seriøst fortælle højre væk om artiklen er bare en salgsfremmende stykke eller noget med selve indholdet i indholdet.

Godt indhold er meget vigtigt. Der er en misforståelse derude, de fleste mennesker ikke vil læse dit indhold, og du kan stort set bogføre noget, du ønsker i din hjemmeside, så længe din hjemmeside er rene, professionelt udseende, og kan findes online.

DU ER SOOOOO FORKERT!

Website indhold udvikling

Hvis der er en konstant online, det er, at offentligheden bliver klogere og mere vidende om sådan forskning for ærlig, velrenommerede virksomheder på internettet.

Desværre, forfatterne disse dage er simpelthen at stjæle fra andre store forfattere!

Jeg taler ikke om udstationering en andens artikel på din hjemmeside! Kopiere indhold fra andre ledere i din branche vil kun skade din virksomhed. Derfor skrive industri forværres; mange forfattere derude skal du blot vælge et emne, de ønsker at skrive om, så de går online og finde 5 artikler om dette emne. Når de har nogle andre store artikler, fortsætte de blot med at kombinere hver artikel for sig selv, ved at tilpasse indholdet lidt.

Du nogensinde spekulerer på, hvorfor for specifikke emner inden for din branche, kan du finde hundredvis af forfattere, der skrev næsten præcis de samme ting? Jeg kalder disse mennesker “Indhold kopimaskiner”.

Endnu værre er folk, der køber artikler at bogføre online! ! !

Dette får mig hver gang. Vidste du, at du nu kan leje en virksomhed til at skrive noget for dig og indsæt dine firmaoplysninger som kilde og forfatteren af artiklen? Denne strategi er alvorligt trist, overvejer jeg kan næsten garantere dig, at den artikel, du lige har købt blev også solgt til en håndfuld andre virksomheder. Al de lave er tweak artiklen lidt og indsætte en anden titel.

Kender ingen din virksomhed mere, end du gør. Hvis du er alvorligt gode til hvad du gør, 9 gange ud af 10, har du sandsynligvis nok viden til at skrive en artikel, der giver mening, som er unikke i indholdet, og som har dit personlige touch.

Vi har alle kommet på tværs af forskellige situationer mens du fører vores virksomheder. Disse små, men vigtige situationer er, hvad giver os tillid til, i hvad vi laver. Når du lære af dine fejl, bør du også overveje at uddanne folk på, hvad du har lært for at hjælpe dine potentielle kunder eller endda hjælpe bedre uddanne din branche.

Tænke ud over dig selv og nedskrive noget nyttigt.

Jeg håber du har nydt denne artikel!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *